Pinned toot

covid mention 

covid mention 

Its a different culture, its not like corporate-owned social medias. And I wish folks promoting masto would understand that.

Show thread

I wish the folks doing these posts hailing the fediverse as an alternative would warn users of that stuff, and even propose some instances to join that arent masto dot social. If you’re gonna reccomend the fediverse don’t do so without directing the readers somewhere.

Show thread

And a lot omit that you kinda gotta take your pick carefully because an instance can be gone randomly and leave its userbase without a home, whether its because the owners have no time to moderate it anymore or because they forgot to do a payment to keep it up.

Show thread

I see so many people on the blue birdy site trying to market masto to ppl who want to leave ship, but so many of them market it wrong and don’t offer any advice and don’t warn users about the problems it has

I enjoy my time on the fedi and i’m always happy to show folks the ropes, but some people try to sell it as “twidders 2” when it really isn’t.

I just transcribed my favorite tik tok because i dont wanna send a video and take space in the servers

Show thread

*opens microwave door and stares directly at you [ you are in the microwave ]*

Are you hungry?

*violently throws graham crackers at you, shuts down the door and starts the microwave*

Why the fuck are y'all posting about eggman

Ripley's Haha Oh Man You Believed That?

Theres smth inherently -phobic on having to go to college in my break week just because my teammates wanted to go for the pizza party thing

I dont even like pizza its my autism hellfood

God didnt even share his plan with Ingo. Tf he sent him over here for damn

Show thread

At the risk of sounding like Hisui’s first emo, nobody understands me in Hisui except Ingo . No one gets what goes on inside my brain. No one knows how it feels like being snagged from my present and being sent back to a past where your phone becomes a tool of God to share his Plan with me

@PrinceOfAllCosmos he'll do his pose but with a thumbs up instead of pointing downwards

Show more
EFDN

The social network of the future: No ads, no corporate surveillance, ethical design, and decentralization! Own your data with Mastodon!